Cele warsztatu:
1) zapoznanie z tradycjami i ujęciami analizy materiałów audiowizualnych;
2) zainicjowanie procesu analizy wybranych materiałów audiowizualnych;
3) pobudzenie kreatywności i twórczości uczestników warsztatu.
Opis potencjalnych adresatów warsztatu: badacze i praktycy edukacji, którzy zorientowani są na prowadzenie badań z wykorzystaniem materiałów audiowizualnych.
Minimalna i maksymalna liczba uczestników: 10-15
Czas trwania (jeden z przerwą na obiad): jeden dzień, 7 godzin
Szczegółowy program i przebieg danego warsztatu:
Stosowane metody dydaktyczne: metoda projektu, mindmapping, metody z wykorzystaniem fotografii, filmu oraz pokazu i inscenizacji.
Ewentualnie wymagania dotyczące wcześniejszego przygotowania się uczestników do warsztatów: telefon komórkowy z funkcją nagrywania video oraz z aparatem fotograficznym, laptop.
W12.
dr hab. Martyna Pryszmont (Uniwersytet Wrocławski), dr Joanna Golonka-Legut (Uniwersytet Wrocławski)
Analiza materiałów audiowizualnych w praktyce badawczej